PDA

View Full Version : Jak rozpoznać oryginalnego KTMa? Pytanie o owiewki


jackhammer
14.01.2014, 14:01
Zamierzam wkrótce przejść na pomarańczową stronę mocy, dlatego mam do was - posiadacze KTMów - pytanie. Chciałbym kupić Adventura z 2008 roku i oglądałem ostatnio jednego, ponoć wszystkie plastiki oryginalne, niemalowany...jednak...przyjrzałem się wszystkim owiewkom, lakier na wszystkich tego samego koloru. Jednak po macanku...przedni błotnik oraz przednie owiewki z napisem KTM są gładziutkie jak szkło, a owiewki na zbiorniku oraz ta od schowka są już z szorstkiego plastiku.
Mój kolega jeździ Adventurem i u niego jest tak samo.

Jednak oglądałem ostatnio również innego i plastiki na całym motorku są z jednego, chropowatego plastiku. Gdzie tu racja? Proszę o pomoc.

ex1
14.01.2014, 15:39
:) hehe nie wiem co dokładnie masz na mysli z chropowatego plastiku? no ale
napewno niektóre roczniki i malowania mogą się od siebie różnić...
dla przykładu modele po lifcie, czyli te od 2009 roku są już z nieco innych materiałów, moim zdaniem gorszych.
950 znów mają chyba nieco grubsze baki niż 990 w dolnych partiach.
takich szczegółów można czasem sporo znaleźć. tak więc ja bym się specjalnie nie bał..bo to o czym piszesz jest raczej normalne. tak samo jak i nie zawsze idealne spasowanie plastików przy kokpicie.

zwracaj uwagę na lakier, lakiery w kacie chyba zawsze mają rózne dodatki, w postaci brokatów i innych bajerków, jak jest jednakowy to bym nie martwił :)

madafakinges
14.01.2014, 17:12
Kupiłem przedni błotnik od lc8 pomarańczowy właśnie z takim brokatem zastanawiałem się czy to ori czy ktoś se malował...

torak
14.01.2014, 17:51
Bo KTM-y są nie tylko najlepsze ale również najpiękniejsze:D. Mój 2010 jest bro-katowany:)

gruby
14.01.2014, 17:54
Brokat to oryginał , a co do plastików to prawda że są żle spasowne :)

puszek
14.01.2014, 17:58
Nie są źle spasowane tylko rama wygina śmiało ciało ...:D:D Dlatego gmoli nie można założyć do ramy bo dziurki ciągle w innych miejscach się znajdują..;)

gruby
14.01.2014, 18:19
Jakie dziurki na gmole?? u mnie tam żadnych nie ma :D

ex1
14.01.2014, 19:13
Nie są źle spasowane tylko rama wygina śmiało ciało ...:D:D Dlatego gmoli nie można założyć do ramy bo dziurki ciągle w innych miejscach się znajdują..;)

oo i tutaj widać jak to puszek szuka aby kąsnąć a tematu nie ogarnia ;)
Kat ma gmole mocowane do dziurek przy bakach.. :D rama jest dużo wyżej.

PS. najmocniejsza i najsztywniejsza w swojej klasie! :D

jackhammer
14.01.2014, 19:49
Hehe, nie do końca mnie chyba zrozumieliście :)
Co do koloru lakieru rzeczywiście się zgadzam, ten pomarańczowy ma fajny zielony brokacik.
O spasowaniu plastików nie wspominałem, ale z tego co widziałem, są dobrze spasowane.

Chodzi mi o plastiki w dotyku. Wszystkie matowe, oprócz tych z przodu, które są gładziutkie jak *upa niemowlaka. W innym kacie wszystkie plastiki były matowe (dotyk) i wyglądało mi to bardziej firmowo.
Zresztą...trafiłem dzisiaj jakimś cudem do salonu BMW i...prawie siłą musieli mnie odciągać od F800GS :D

ex1
14.01.2014, 20:04
Hehe, nie do końca mnie chyba zrozumieliście :)
Co do koloru lakieru rzeczywiście się zgadzam, ten pomarańczowy ma fajny zielony brokacik.
O spasowaniu plastików nie wspominałem, ale z tego co widziałem, są dobrze spasowane.

Chodzi mi o plastiki w dotyku. Wszystkie matowe, oprócz tych z przodu, które są gładziutkie jak *upa niemowlaka. W innym kacie wszystkie plastiki były matowe (dotyk) i wyglądało mi to bardziej firmowo.
Zresztą...trafiłem dzisiaj jakimś cudem do salonu BMW i...prawie siłą musieli mnie odciągać od F800GS :D

BMW 800 GS to motocykl dobry po bułki za miasto skoczyć... jak chcesz nim w jakimkolwiek terenie latać to musisz wymienić koła, zawieszenie i dozbroić się.w całą masę touratechowego sprzętu, a i tak pozostanie Ci silnik w układzie twin, który działa jak wiertarka :)

a teraz do rzeczy... jaki rocznik był tych motocykli o których piszesz i jakie malowanie..? i które elementy nie pasowały do siebie..?

dopra
14.01.2014, 21:05
BMW 800 GS to motocykl dobry po bułki za miasto skoczyć... jak chcesz nim w jakimkolwiek terenie latać to musisz wymienić koła, zawieszenie i dozbroić się.w całą masę touratechowego sprzętu, a i tak pozostanie Ci silnik w układzie twin, który działa jak wiertarka :)



Ale przynajmniej nie trzeba co kilka tys km rozbierac pol motocykla zeby zrobic przeglad, zalozyc 20 watkow na forum I przeczytac tone dokumentacji aby jezdzic dalej..........:)


Sent from my BB using Tapatalk

Orzep
14.01.2014, 21:21
BMW 800 GS to motocykl dobry po bułki za miasto skoczyć... jak chcesz nim w jakimkolwiek terenie latać to musisz wymienić koła, zawieszenie i dozbroić się.w całą masę touratechowego sprzętu, a i tak pozostanie Ci silnik w układzie twin, który działa jak wiertarka :)

Ex napisałeś jak ZAWODOWIEC!
Ja mam taką prośbę do ciebie... ;)
Pokaż film/foto, gdzie Ty swym super KeTeMem gnasz w taki sposób, by w tym góFnie GS 800 "skończyłySię" koła/zawiechy i dozbrojenie potrzebne było!

Pozdro Orzep
p.s. W "Dakarze" nie neguję twojej racji...

jackhammer
14.01.2014, 21:27
Widzę różne opinie

Co do wykorzystania motocykla przeze mnie to raczej daleka turystyka asfaltowa, trochę szutru, nic więcej. Ale lubię mieć moto, które wjedzie wszędzie (czytaj też krawężniki w mieście).

Byłem Afryką na Rajdzie Katyńskim, kolega miał KTM i to sprzęt idealny na takie okazje, widziałem jak się zachowuje.

BMW kupię nowsze, Kata starszego w tej samej cenie.

Jechałem na obu, jednak mechaniczna pomarańcza bardziej ciągnie...i do przodu i mnie :)

Trudny wybór!

ex1
14.01.2014, 21:37
Widzę różne opinie

Co do wykorzystania motocykla przeze mnie to raczej daleka turystyka asfaltowa, trochę szutru, nic więcej. Ale lubię mieć moto, które wjedzie wszędzie (czytaj też krawężniki w mieście).

Byłem Afryką na Rajdzie Katyńskim, kolega miał KTM i to sprzęt idealny na takie okazje, widziałem jak się zachowuje.

BMW kupię nowsze, Kata starszego w tej samej cenie.

Jechałem na obu, jednak mechaniczna pomarańcza bardziej ciągnie...i do przodu i mnie :)

Trudny wybór!

wybierz to do czego Ci bliżej... jeżeli motocykl będzie bardziej asfaltowym podróżnikiem.. weź bmw, bo mniej pali i będzie mniej nerwowe w prowadzeniu.
a jak lubisz adrenalinkę to weź pomarańczkę :)

dopra
14.01.2014, 21:59
weź bmw, bo mniej pali i będzie mniej nerwowe w prowadzeniu.



No wlasnie, to jest DUZY argument, 990 pali srednio prawie 2x wiecej niz 800GS, co na dalekich wyjazdach jest niebagatelnym argumentem przemawiajacym na korzysc BMW. Po co mocne felgi I zawieszenie jak w crossie jak to sie przyda na wyprawie raz, albo wcale.


Sent from my BB using Tapatalk

Misza
14.01.2014, 22:04
No wlasnie, to jest DUZY argument, 990 pali srednio prawie 2x wiecej niz 800GS, co na dalekich wyjazdach jest niebagatelnym argumentem przemawiajacym na korzysc BMW. Po co mocne felgi I zawieszenie jak w crossie jak to sie przyda na wyprawie raz, albo wcale.


Sent from my BB using Tapatalk


mi się takie coś przydaje bez przerwy :) tzn felgi... zawiecho jeszcze wyrabia ale to absolutny kres jego możliwości :)

Te nowe 990 mniej chyba palą nie? Tzn normalnie z 5.5litra, to całkiem dobrze

ex1
14.01.2014, 22:20
Ex napisałeś jak ZAWODOWIEC!
Ja mam taką prośbę do ciebie... ;)
Pokaż film/foto, gdzie Ty swym super KeTeMem gnasz w taki sposób, by w tym góFnie GS 800 "skończyłySię" koła/zawiechy i dozbrojenie potrzebne było!

Pozdro Orzep
p.s. W "Dakarze" nie neguję twojej racji...

Mało mam takich filmów, gdzie prezentuje jakieś swoje super umiejętności. Bo ich nie mam ;) wsumie to bardzo brakuje filmów z szybkiej jazdy... w terenie..
ale zapewniam Cię że przy wadze jaką.mam zawieszenie się.kładzie przy najmniejszym nacisku. Tam się nei da nic nastawić nic wyregulować, możesz jedynie ten badziew wywalić... z resztą zapytaj chłopaków którzy latali za nami na zlotach ADV, nie mogli dojść jak to możliwe że po tych dziurach lecimy tak szybko a oni tak wolno. Co do kół 800 to plastelina jest, każdy wypad w teren skończył by się uszkodzeniem tego motocykla. o plastikach nie wspominając.

tak na szybko kilka przykładów z mojej biblioteczki z filmami..
gdzie sądzę że GS by miał bardzo duży problem aby pozostać w jednym kawałku.

na początek górka w Białym borze

nJo7nNrXdE4

gleby na kamieniach w Aragonii

TqMj5i6gXbI

tutaj też jeździłem... choć z klockiem nie dawałem rady wszędzie wjechac tam gdzie chłopaki na XR, ale kilka podjazdów i zjazdow moich tam jest :) a gleb co niemiara :)

mBFIbfVUbsM


Ten filmik też fajnie obrazuje jak na poligonowych trasach procuje zawieszenie KATA i Wibciu po kolei wyprzedza zawodników. ps mnie tam nie ma.. ja filmuję.. :)

38702138

gruby
14.01.2014, 22:26
No wlasnie, to jest DUZY argument, 990 pali srednio prawie 2x wiecej niz 800GS, co na dalekich wyjazdach jest niebagatelnym argumentem przemawiajacym na korzysc BMW. Po co mocne felgi I zawieszenie jak w crossie jak to sie przyda na wyprawie raz, albo wcale.




Trochę przesadziłeś z tym spalaniem, zaraz 2x więcej , mój jest na gaźnikach i nie przekracza 6 L , jak ktoś jedzie spokojne 5,5 L to jest realne , tylko nim za bardzo się nie da jeździć spokojnie

ktm
14.01.2014, 22:56
Cały czas ten sam temat. Do jazdy w terenie ludzie wymyślili lżejsze sprzęty. Podczas wypadów turystycznych raz , że motocykl ma na grzbiecie z 15-20kg bagażu a dwa nikt o zdrowych zmysłach nie pcha się w kłopoty szarżując 5000tys. km od domu.

motormaniak
14.01.2014, 23:12
:lol8:zmień nicka na BMW GS, będziesz bardziej wiarygodny :haha2:
3 posty wcześniej widziałeś filmik z Aragonii - jedzie się dla przyjemności, dla przygody, współzawodnictwa z kumplami czy wyzwania. Zachowuję umiar (podobnie jak w PL) ale po to płace ubezpieczenie żeby jak by co poskładali mnie w tej Hiszpanii czy Grecji.

Lepi
14.01.2014, 23:19
Ja tam się pchałem i robiłem koziołki dużym katem. Żadna beemw by tego nie wytrzymała. Małe geesy miały już dawno klejone owiewki i posikane zawiasy (wszystkie), duży dętki w kołach i takie tam :)
Nawet halogeny turatecha wisiały na kablach :)

ktm
14.01.2014, 23:30
Ja wiem jedno , że jak jest ktoś ogarnięty na moto to nawet jadąc Bmw narobi wstydu co niektórym na Ktm.

Lepi
15.01.2014, 10:18
Pytanie tylko, czy chcemy tu dyskutować o modelach motocykli czy umiejętnościach kierowców:)

jackhammer
15.01.2014, 10:29
O owiewkach :)

Michal
15.01.2014, 10:58
Trochę przesadziłeś z tym spalaniem, zaraz 2x więcej , mój jest na gaźnikach i nie przekracza 6 L , jak ktoś jedzie spokojne 5,5 L to jest realne , tylko nim za bardzo się nie da jeździć spokojnie

Zgadza się to racja, że przy spokojnej jeździe kat jest w stanie zmieścić się w 6l, ale jak będzie z toba jechało f800 to ono spali w tych warunkach zdecydowanie poniżej 4l.
Mam w domu i LC8 i F800, często jeździmy razem z moją ładniejsza połową, więc porównanie w tych samych warunkach.
Nie zmienia to faktu, ze f800gs to bardzo nudny, do bólu poprawny motocykl, nie trzeba być jednak ekspertem, żeby dostrzec różnice w konstrukcji pomarańczy i bmw, nie ma najmniejszych szans, żeby bmw znosiło tak brutalne traktowanie jak ktm, jest to dużo delikatniejszy motocykl.

O owiewkach :)

Co do plastików w KTM to raczej nie ma co się sugerować, nie istnieją żadne zamienniki, ani podróby, wiec każdy będzie oryginalny, co najwyżej będzie lakierowany. W KTM plastiki są bardzo wytrzymałe, więc rzadko zachodzi konieczność ich wymiany. Pasowanie faktycznie odbiega od perfekcji.

Orzep
15.01.2014, 12:59
Ex, aż ciężko mi uwierzyć, że podczas jazdy z twoich 3ech fimlików - felgi w GSie800 by się pogięły!
Zapewne są one "słabsze", zapewne zawiecha też gorzej wybiera jak WP...
Jednak chodzi mi o demonizowanie "zapałkowego" wykonania GSa względem KTMa!
Demonizowanie, bo i tak 90% posiadaczy dużej Pomarańczy, jeździ nie wykorzystując jego potencjału konstrukcyjnego!
Jednak na forach krzyczą jaki, to mocny, cudny jest względem plastelinowego GSa!
GSem800 jeździli by podobnie i to bez szwanku...
Wady i zalety każdy z nas, Dyskutantów - zna tych motocykli...teoretycznie ;)


Pozdro Orzep
p.s. GSa12ego nie ma co porównywać, bo przód wogóle "nieRobi" względem tradycyjnych.
Jednak zdarzało mi się w podobnych, kamieniowych klimatach jeździć, a właściwie się przemieszczać na aluminiowych felgach GS12 i też bez uszczerbku.
Kwestia prędkości...

ktm
15.01.2014, 13:36
Pytanie tylko, czy chcemy tu dyskutować o modelach motocykli czy umiejętnościach kierowców:)

Jedno z drugim idzie w parze , to co Orzep napisał większość nie wykorzystuje pełnych możliwości motocykla. A 800gs ma sporo zalet m.in. niskie spalanie.
Do bardziej agresywnej jazdy lepszy i tak będzie Ktm ale 690 albo 500.

Lepi
15.01.2014, 13:58
950 też będzie lepszy.

Adagiio
15.01.2014, 15:13
Ja pójdę dalej i powiem ze 5 % użytkowników dużego kata jest w stanie ogarnąć go jak należy , kolejne 10 % potrafi nim jeździć , 5 % się uczy . A 80 % nie ma bladego pojęcia a jeździe na nim i często zadaje sobie pytanie "po co go kupiłem ?" .

madafakinges
15.01.2014, 15:28
Tylko czy posiadanie motocykla którego nie wykorzystuje się możliwości jest czymś nie tak?
Np. chętnie kupiłbym sobie ducati panigiale, nie wykorzystałbym jego możliwości nawet w 2%, ale za to jaki to fajny motur. Tak samo jest z dużym katem, SE, czy HP2, ale każde z nich widziałbym w moim garażu...

zipo
15.01.2014, 15:43
Ja jak patrze na moj ktm 950 sm z przodu to widze jaki ohydny jest z tej strony ;)
Natychmiast musze popatrzec z boku i wtedy juz nawet jechac mi sie nie chce tak milo sie patrzy...;)

ex1
15.01.2014, 18:25
Co Wy z tym wykorzystywaniem... Ja latam swoim po szosie i nie po szosie, jadę czasem i po 150 na asfalcie i po 80-90 w terenie..? to w ilu procentach wykorzystuje swojego.?? Jak to zbadać..? Czyjak koleś potrafi jeździć do odciny, to wykorzystuje w 100%?

a z tymi procentami co do LC8 nie jest chyba aż tak źle, w moim otoczeniu jest przynajmniej kilkanaście ludków na lc8, na zlotach ADV przybywa ich nawet kilkudziesięciu, śmiem twierdzić.że 90% z nich wie co z tym motocyklem się.robi, I próbuje mniej lub bardziej skutecznie dogonić swoimi możliwościami, możliwości motocykla :)

a teraz do Orzepa.... śmiem twierdzić.iż gs 800 by się uszkodził i szybciutko połamał tak samo jak i jego felgi, na takich wyjazdach jak Aragonia, Korsyka czy też Rodopy. dlatego że było tam bardzo kamieniście, a każdy z nas glebił w tych kamieniach przynajmniej kilka razy
Swoją tezę podpieram własnym doświadczeniem z gs 800, wsiadłem na jednego, przejechałem się przez 15-20 min i zdołałem popsuć mu koło przednie...
zabawy w piasku, bez zawieszenia nawet nie tyle dobrego co przede wszystkim sztywnego jest wielce utrudnione, dlatego śmiem twierdzić.iż GS 800 by miał spory problem

ktm
15.01.2014, 19:41
[Co Wy z tym wykorzystywaniem...]

Ano to , że nie dla każdego ktm jest najlepszym wyborem. Każdy sprzęt ma wady i zalety. Część z was krytykuje wszystko co nie jest pomarańczowe a to już fanatyzm.
Ja w ktm-ie już 2 felgi zgiąłem i nie uważam , że to ich wina tylko moja.

ex1
15.01.2014, 19:53
Jak sam napisałeś każdy motocykl ma swoje przeznaczenie... ja tam"fanatykiem" nie jestem.. :D GS800 to fajny motocykl, ale nie możesz nim tak samo latać jak duzym ADV i nie dlatego że się.nie da, ale dlatego że go się.szybko popsuje. Felgi da się.pogiąć każde, ale uwierz mi że te w gs800 udaje się pogiąć bardzo szybko. Ja uważam poprostu iż często BMW stosuje bardzo kiepskie wykonanie i kiepskie materiały, albo zakładając że i tak nikomu nie potrzeba lepszych, albo właśnie po to aby biegli do touratecha się doposażać

Orzep
15.01.2014, 20:08
...śmiem twierdzić.iż gs 800 by się uszkodził i szybciutko połamał tak samo jak i jego felgi, na takich wyjazdach jak Aragonia, Korsyka czy też Rodopy. dlatego że było tam bardzo kamieniście, a każdy z nas glebił w tych kamieniach przynajmniej kilka razy
EX, jeżeli tak piszesz, to zapewne wiedzę masz...tylko, co na to tysiące Posiadaczy BMWu F800GS ???

Ja oczywiście powyższe wyjazdy znam tylko z relacji foto-video.
Śmiem twierdzić, że przy lajtowych prędkościach nie połamałbym aluminiowych felg w GSie12ym.
Chyba bym przejechał widoczne na filmach odcinki.
Choć na jednym z nich(Aragonia) jest zjazd "poSchodach"...
Zapewne mój LękWyskości by poprosił EXa o przebrnięcie tej przeszkody ;)


W Albanii spotkałem na stacji benzynowej przed SH20 Bułgara na 990.
Miał wcześniej GSa12. Jednak w teren lepsza pomarańcza mówił.
Za przyład podał Mi z dumą, że tego dnia od rana zrobił SH20 w obie strony.
Nie wiedząc co mnie czeka, a mając w pamięci opisy z relacji - kiwałem głową z podziwem pokazując KTMa.
...dzisiaj znając już drogę, spokojnie bym GSem12ym przejechał to co Bułgar.

Teraz o tym wykorzystywaniu sprzętu na powyższym przykładzie:
Taki Przygoński, by przjechał SH20 6-razy w tym samym czasie!
Jemu mogłyby przeszkadzać plastelinowe koła w GS800 :p


Pozdro Orzep
p.s. Jeszcze do Autora wątku:
-Ja, to nie mam wogóle pojęcia w temacie owiewek KaTeeMowych.;)

ex1
15.01.2014, 20:42
na filmach góry wydają nam się mniejsze, prędkości minimalne, a kamienie nie za wielkie.
Orzep bardzo Serdecznie Cię zapraszam na jakiś nasz wyjazd.. wtedy zweryfikujesz moje zdanie i sam będziesz mógł z dumą poopowiadać jak to gs-em 1200 na alu felgach i z super kadranem się da. a co do 800-tki.. zapytaj tych co mają ilu z nich jeździ tym w Offie. ilu wymieniło już felgi..? i chętnie wymieniło by zawieszenie...

na ADV jest Kugi.. zapytaj go.. ?:)

MOTOMYSZA
15.01.2014, 21:12
Nie chcę być stronniczy(bo ma 990ADV"S"właśnie), ale trochę racji w tym jest przy czym się EX upiera.
Kumpel Marcinek z którym baaaardzo często jeżdżę ma GS'a800 właśnie od dwóch lat.
Wcześniej jeździł piękną Afrą RD03 (stoi w Touratechu w Bielsku, malowana w Gauloises'a), to on zaraził mnie enduro i nauczył jeździć po piochu i to on właśnie jest na etapie rozmyślania jakie zawieszenie wstawić lub jakie cartridge zainstalować do BMW!!! Bo sam zauważa, że już mu brakuje. Więc coś w tym jest.
A ja? Cóż... Mając około roku już swojego KTM ADV, pożyczyłem od Marcina jego BMW.
I zapier...niczałem jak KTM'em. Ale na dołkach i dziurach w lesie jak wpadłem tą beemką i dobiłem kilka razy tył, to myślałem że nie będzie czego zbierać. I owszem nic się nie rozleciało, nic nie pogięło, ale w KACIE bym po tym przeleciał i nawet nie pomyślał, czy da radę, czy aby nie dobije.
A felgi w BMW...cóż... Ja w Kacie też felgi już prostowałem, więc nie ma rzeczy niezniszczalnych .
Tak jak piszecie, każdy sprzęt ma swoje wady i zalety. I właśnie po to jest Forum, aby o tych wadach i zaletach się dowiedzieć.
Więc podstawowym pytaniem jest, czego od tego motocykla oczekujesz? Jeśli ma być oszczędny, to wybierz BMW, jeśli ma mieć zajebiaszcze zawiasy bo naparzasz w terenie to KTM,... itd, itp.
Ja po dwóch latach posiadania KTM'a wiem jedno- nie zamieniłbym go na żadnego innego!!!! Chyba, że na nowszego KTM ADV 990"S".
Ale wtedy to by mi było szkoda go ciorać w terenie, bo taki ładny by był i lśniący. :)

POZDRO ... i bez spinki Panowie:)

Orzep
15.01.2014, 21:19
EX, niestety maj i wrzesień mi nie pasuje, choć przyznam, że przyszła mi taka myśl by pojechać z Wami.
Nie po raz pierwszy mnie zapraszasz...chyba z sympatii, a nie "pokazaniaMi" - Co?! :rolleyes:
Co do wymian, to wiesz jak jest EX z dużymi Chłopcami i zabawkami...zawsze coś by się wymieniło, ale czy to takie niezbędne?

Pozdro Orzep
p.s. Zaczynam wierzyć w "magięMarketingu" BMWu...gówno produkują, a te "Barany" i tak kupują! :p

ex1
15.01.2014, 21:42
EX, niestety maj i wrzesień mi nie pasuje, choć przyznam, że przyszła mi taka myśl by pojechać z Wami.
Nie po raz pierwszy mnie zapraszasz...chyba z sympatii, a nie "pokazaniaMi" - Co?! :rolleyes:
Co do wymian, to wiesz jak jest EX z dużymi Chłopcami i zabawkami...zawsze coś by się wymieniło, ale czy to takie niezbędne?

Pozdro Orzep
p.s. Zaczynam wierzyć w "magięMarketingu" BMWu...gówno produkują, a te "Barany" i tak kupują! :p

wykręt na wykręcie... :)
to będzie inna propozycja...na iziego jedziesz, więc wpadniemy do Ciebie offem i razem polecimy na iziego krzakami :) blisko masz więc pewnie się nawet nie zmęczysz.. :D

Orzep
15.01.2014, 22:07
EX, widzisz - JA do offu nie pasuje i o tym nieraz pisalem.
Jednak ogladajac filmy z wypraw waszych widze, ze nie latacie, a sie przemieszczacie.
Podobnie do moich umiejetnosci...wiec chyba bym rade dal ;)
Ani umiejetnosci, ani motocykla nie posiadam, by Ci dotrzymac kroku.
Moze na asfalcie bym sie odwazyl...
Napewno przy stole bedziem szli leb w leb na IZIm! :D
Pozdro Orzep

puntek
15.01.2014, 22:10
Oj Ex

krzaki na iziego to mało :) przez kłodzkie przelećcie wtedy jakieś małe górki się tafią i się zweryfikuje :) zresztą żaden ci u nas teren podjazdów nie ma ...

ex1
15.01.2014, 22:41
EX, widzisz - JA do offu nie pasuje i o tym nieraz pisalem.
Jednak ogladajac filmy z wypraw waszych widze, ze nie latacie, a sie przemieszczacie.
Podobnie do moich umiejetnosci...wiec chyba bym rade dal ;)
Ani umiejetnosci, ani motocykla nie posiadam, by Ci dotrzymac kroku.
Moze na asfalcie bym sie odwazyl...
Napewno przy stole bedziem szli leb w leb na IZIm! :D
Pozdro Orzep

Przecież Tyś większy ode mnie.. :D
wiesz w offie też nie zawsze jest szybko, czasem szybko się.nie da.. na wyprawach to jest inna para kaloszy.. nikt nie ryzykuje 2000 km od domu,tam masz rację się.przemieszczamy.. ale i tak pamietaj że kamyczki co na filmie wyglądają jak orzeszki w realu potrafią urosnąć.do Televizorów.. :D

Puntek.. ja wiem jak tam u was jest, kiedyś razem polataliśmy co nieco :)
w tym roku właśnie zamierzam ponownie zawitać w wasze rejony.. poofować się :D

ps. Ale walnęliśmy Offtopa... :D gdzie jest admin..? :)

jackhammer
16.01.2014, 00:26
A piszta tu co chceta, ja wszystko czytam, przyswajam i grunt, że o tych dwóch motorkach jest dyskusja. Oba mnie interesują, cuś zamierzam kupić w ciągu 2 miesięcy i na pewno was o tym poinformuję! :D