PDA

View Full Version : Nolan N43E air


Rychu72
03.04.2013, 14:12
Chodzi mi po głowie jakiś berecik na gorące klimaty.
Mam Horneta, ale za bardzo zabudowany. Nolan szczękowy wygodny, ale za bardzo rzuca głową przy jeździe z podniesioną szczęką.

Jak ktoś ma doświadczenie z tego typu kaskami to pisać za i przeciw.

O taki :

MarekM
03.04.2013, 14:18
Używam wersji bez pałąka pod szczęką - na skuterze i na moto w lecie (raczej wkoło komina).

Wygodny, duża szyba, praktyczna blenda. Jestem zadowolony.

CeloFan
03.04.2013, 14:22
:Thumbs_Up:
Poleciłem taki kask koleżance. Jest jak klocki lego. Można zrobić z niego wszelkie kombinacje i ma wszystko co kask mieć może.
O wygodzie i "nagłośnieniu" nie piszę bo nie mam doświadczenia ale właścicielka jest zadowolona.

madafakinges
03.04.2013, 14:24
Sam chciałem kupić takiego.
W ostatnim motocyklu był test długodystansowy. Raczej średnia ocena, blenda rysuje się ocierając przy wsuwaniu / wysuwaniu, szcęka taka se, ogólnie trochę mnie zraziło...
http://allegro.pl/kask-scorpion-exo-300-air-czarny-mat-r-l-i3076099531.html

może warto dołożyć...

matjas
03.04.2013, 14:39
no wygląda na tradycyjnego włocha z opisów - pomysł fajny i design też ale wykonanie takiese....
Nolany słynęły onegdaj również z gównianego pinlocka, który rysował i siebie i szybę, nieszczelności między szybą a kaskiem i szybą a pinlockiem... totalna lipa. W deszczu masz wodę cieknącą po szybie i wpadającą między szybkę a pinlock. Typowy Italian Style...
wszystkie możliwe kombinacje też tak nie do końca bo z daszkiem i szybką /a'la Hornet czy Uvex Enduro/nie polatasz.
teraz jest już N44 i może cokolwiek poprawili z blendą na przykład. sam teraz szukam kasku trochę bardziej ON i również patrzyłem na N44 ale nie przekonuje mnie ta wielka szyba za samą brodę. dodatkowo koszt jej wymiany nie będzie mały + noszę okulary więc jednak będzie jakaś szczęka.

matjas

Rychu72
03.04.2013, 14:39
Coś takiego znalazłem i Nolan nie jest taki zły