dj.1
09.10.2008, 18:53
No i nadeszla ta tragiczna chwila po 8 latach i 118.000km rozstalem sie z moja AT. zal i smutek w oczach mych bo nie wiem co bedzie nastepnego i nie wiem czy tak bedzie chodzilo jak AT :(. Poszla do Lotwy i niech tam nastepne 100.000km sluzy dobrym ludziom. Teraz mam problem co kupic glowa boli bo jak cos kupie to chce na tym pojezdzic 10 lat i zrobic minimum 100.000km no planuje cos nowego ale szkoda na 2009 honda nic nowego w varadero nie zrobila , a wiec co kupic ? jak narazie na 90% faworytem jest varadero , BMW mnie kusi ale jak by mi sie zaczlo psuc to bym je ze zlosci zara sprzedal . At jest mi za slaba a wiec minimum 80koni musi byc i komfort tez .... no znowu nie ma alternatywy tylko varadero :confused: paneuropean super ale za diuzo plastiku i jak sie przewruci to strat duzo a wiec odpada. A wic moje pytanie dla was forumowicze ! co wy kupilibyscie dzis ? chce kupic nowy model oczywiscie. Do okolo 15.000Euro max.
Czekam na wasze propozycje !
Na koniec aktualizycja testu AT na 100.000km:
Rok 2000 zakup nowej AT stan licznika 0km
-przy 40.000 wymiana klockow z tylu(30euro)
-przy 50.000km wymiana pompy paliwa ( orginal koszt 200Euro)
-przy 60.000km wymiana klockow przod (50Euro)
-przy 70.000km wymiana gumek w przednich hamulcach (koszt komplet 8 gumek 50Euro) [zimowa jazda je zrobila twarde]
-przy 80.000km wymiana przedniej zarowki swiatla mijania lewa strona
-przy 80.000km wymiana kloclow z tylu (30Euro)
-przy 95.000km wymiana plastikowego trybka slimaka (koszt 27Euro)
-przy 96.000km wymiana zarowki tripmastera
-przy 100.000km wymiana linki sprzegla ( orginal koszt 27Euro) [Linka zaczynala sie na dole urywac]
-przy 102.000km zauwarzylem ze wydech zaczyna miec male dziury na dole gdzie sie laczy z czescia co laczy wydech z kolektorami (narazie nic nie robie) [koszt orginalnego wydechu to minimum 700Euro mysle]
-do tego dojdzie 2 razy wymiana lancucha DID Xring plus zebatki oraz Duzo opon zawsze Firmy Bridgestone. (Bridgestone dlatgo ze kocham to co Japonskie) Na tyle robilem zawsze 20.000km na przedzie 25.000km.
Update ! : przy okolo 105.000km wymiana lozyska kola tylnego , mialo maly luz koszt za 3 lozyska z wymiana w hondzie 120 Euro.
przy tez 105.000km wymiana tlumika na leo vince evo koszt 300Euro
To Wszystko nic wiecej DOSLOWNIE nic wiecej nie bylo wymieniane.
Maly opis innych czesci i Exploatacji :
-Zawory byly sprawdzane co 30.000km ,synchro gaznika tez co 30.000km ( O tym ze przy tych silnikach zawory starczy sprawdzac co 30.000km a nie co 12.000km jak Mowi Honda powiedzial mi jeden gosc co przejechal caly swiat na Afri , uwierzylem mu i mial racje jak sie okazalo - luz byl zawsze w tolerancji - 2 razy tylko wykorygowany na 0)
-Olej wymieniany byl co 12.000km (tak nakazuje Honda) z regoly polsyntetyk Castrol
-Lozyska kol nie maja luzu i sie lekko kreca a wiec wymiana jeszcze nie jest konieczna
-Lozysko glowki hodzi bez zgzytu i bez luzu nie wymaga wymiany
-Filtr paliwa przepuszcza dobrze i nie wymaga wymiany
-Gazniki nigdy nie byly otwierane ani czyszczone ani regulowane (tylko co 2 lata spuszczana benzyna z komor)
-silnik od zera do dzis zawsze pali na dotyk
-przednia zebatka najdluzej wytrzymala 50.000km , lancuch nawet 62.000km (plus scotoiler)
-Silnik wyglada jak nowy czyli sie nic nie poci czy jakies tam inne przecieki
-zuzycie oleju na 1000km (przy 100.000Km) to max 50 -100ml
-sprzeglo sprawuje sie jak przy zakupie nie zauwarzylem zadnych innych odglosow , skrzynia tak samo .
-motor ma taka sama moc jak przy 0km
-lancuszek rozrzadu nic nie slychac a wiec nie ma powodu do wymiany (z regoly wymieniaja klienci Hondy dopiero przy okolo 200.000km bo pytalem w Hondzie Germany
-kostki reglera jak nowe (chyba je owiewal wiatr zawsze ladnie bo moto stalo na dworze zawsze)
-walek zebatki prawie jak orginal
To chyba wszystko co najwazniejsze co do exploatacji tej maszyny wiecej nic mi do glowy nie przychodzi.
Podsumowanie : Motocykl ten sie psuje tylko wtedy jak go ktos sam zepsuje przez zerwanie Gwintu czy czegos , jest zawsze wiecej warty niz kosztuje a wiec jak go ktos kupi to nigdy zle nie zrobi. Uzytkownicy Bmw moga tylko pomarzyc o takiej bezawaryjnosci (BMW ma za to inne zalety), Afryka zawsze przyjedzie do domu na wlasnych kolach tego sie osobiscie przekonalem !
Bog z wami i z XRV 750 :Thumbs_Up:
dzis przy 118.000km sprzedaz i zaloba :(:(:(
ps: moje pytanie jest powazne bo 15.000 Euro nie wydaje sie tak czesto w zyciu przynajmniej u mnie
http://freenet-homepage.de/hrecords/attractions.html
Czekam na wasze propozycje !
Na koniec aktualizycja testu AT na 100.000km:
Rok 2000 zakup nowej AT stan licznika 0km
-przy 40.000 wymiana klockow z tylu(30euro)
-przy 50.000km wymiana pompy paliwa ( orginal koszt 200Euro)
-przy 60.000km wymiana klockow przod (50Euro)
-przy 70.000km wymiana gumek w przednich hamulcach (koszt komplet 8 gumek 50Euro) [zimowa jazda je zrobila twarde]
-przy 80.000km wymiana przedniej zarowki swiatla mijania lewa strona
-przy 80.000km wymiana kloclow z tylu (30Euro)
-przy 95.000km wymiana plastikowego trybka slimaka (koszt 27Euro)
-przy 96.000km wymiana zarowki tripmastera
-przy 100.000km wymiana linki sprzegla ( orginal koszt 27Euro) [Linka zaczynala sie na dole urywac]
-przy 102.000km zauwarzylem ze wydech zaczyna miec male dziury na dole gdzie sie laczy z czescia co laczy wydech z kolektorami (narazie nic nie robie) [koszt orginalnego wydechu to minimum 700Euro mysle]
-do tego dojdzie 2 razy wymiana lancucha DID Xring plus zebatki oraz Duzo opon zawsze Firmy Bridgestone. (Bridgestone dlatgo ze kocham to co Japonskie) Na tyle robilem zawsze 20.000km na przedzie 25.000km.
Update ! : przy okolo 105.000km wymiana lozyska kola tylnego , mialo maly luz koszt za 3 lozyska z wymiana w hondzie 120 Euro.
przy tez 105.000km wymiana tlumika na leo vince evo koszt 300Euro
To Wszystko nic wiecej DOSLOWNIE nic wiecej nie bylo wymieniane.
Maly opis innych czesci i Exploatacji :
-Zawory byly sprawdzane co 30.000km ,synchro gaznika tez co 30.000km ( O tym ze przy tych silnikach zawory starczy sprawdzac co 30.000km a nie co 12.000km jak Mowi Honda powiedzial mi jeden gosc co przejechal caly swiat na Afri , uwierzylem mu i mial racje jak sie okazalo - luz byl zawsze w tolerancji - 2 razy tylko wykorygowany na 0)
-Olej wymieniany byl co 12.000km (tak nakazuje Honda) z regoly polsyntetyk Castrol
-Lozyska kol nie maja luzu i sie lekko kreca a wiec wymiana jeszcze nie jest konieczna
-Lozysko glowki hodzi bez zgzytu i bez luzu nie wymaga wymiany
-Filtr paliwa przepuszcza dobrze i nie wymaga wymiany
-Gazniki nigdy nie byly otwierane ani czyszczone ani regulowane (tylko co 2 lata spuszczana benzyna z komor)
-silnik od zera do dzis zawsze pali na dotyk
-przednia zebatka najdluzej wytrzymala 50.000km , lancuch nawet 62.000km (plus scotoiler)
-Silnik wyglada jak nowy czyli sie nic nie poci czy jakies tam inne przecieki
-zuzycie oleju na 1000km (przy 100.000Km) to max 50 -100ml
-sprzeglo sprawuje sie jak przy zakupie nie zauwarzylem zadnych innych odglosow , skrzynia tak samo .
-motor ma taka sama moc jak przy 0km
-lancuszek rozrzadu nic nie slychac a wiec nie ma powodu do wymiany (z regoly wymieniaja klienci Hondy dopiero przy okolo 200.000km bo pytalem w Hondzie Germany
-kostki reglera jak nowe (chyba je owiewal wiatr zawsze ladnie bo moto stalo na dworze zawsze)
-walek zebatki prawie jak orginal
To chyba wszystko co najwazniejsze co do exploatacji tej maszyny wiecej nic mi do glowy nie przychodzi.
Podsumowanie : Motocykl ten sie psuje tylko wtedy jak go ktos sam zepsuje przez zerwanie Gwintu czy czegos , jest zawsze wiecej warty niz kosztuje a wiec jak go ktos kupi to nigdy zle nie zrobi. Uzytkownicy Bmw moga tylko pomarzyc o takiej bezawaryjnosci (BMW ma za to inne zalety), Afryka zawsze przyjedzie do domu na wlasnych kolach tego sie osobiscie przekonalem !
Bog z wami i z XRV 750 :Thumbs_Up:
dzis przy 118.000km sprzedaz i zaloba :(:(:(
ps: moje pytanie jest powazne bo 15.000 Euro nie wydaje sie tak czesto w zyciu przynajmniej u mnie
http://freenet-homepage.de/hrecords/attractions.html