Vooytas
26.09.2008, 09:20
Witam. U kumpla w AT wypalił się regler, wygotowało całą wode w aku.
Po wymianie reglera okazalo sie ze spalilo styki na pompie.
Pompe kumpel wymienił we własnym zakresie. Pompa nie pochodzi chyba z AT ma odwrotnie krućce (wlot - wylot). Kostka elektryczna pasowała.
Po zapaleniu motóra nie działał obrotomierz, licznik, trip:mur:
Bezpieczniki sprawdzone - ok
Co może być przyczyną ? czy możliwe że na pompie w kostce są zamienione kable? czy może mieć to wpływ?
Posprawdzam jeszcze kostki czy sie coś nie wypieło....
Po wymianie reglera okazalo sie ze spalilo styki na pompie.
Pompe kumpel wymienił we własnym zakresie. Pompa nie pochodzi chyba z AT ma odwrotnie krućce (wlot - wylot). Kostka elektryczna pasowała.
Po zapaleniu motóra nie działał obrotomierz, licznik, trip:mur:
Bezpieczniki sprawdzone - ok
Co może być przyczyną ? czy możliwe że na pompie w kostce są zamienione kable? czy może mieć to wpływ?
Posprawdzam jeszcze kostki czy sie coś nie wypieło....