PDA

View Full Version : Ustawienie amora


Leonr2
21.01.2013, 18:44
Witam drogich forumowiczów.
Jako, że jestem laikiem w świecie off roudu, a stałem się posiadaczem królowej z akcesoryjnym amorkiem ohlins mam do was pytanko.
O co chodzi z tą możliwością ustawienia tłumienia odbicia i dobicia?:confused:

nicek27
21.01.2013, 22:28
Jakbyś chciał taką mega i łopatologiczną wypowiedź o ustawianiu to czytałem takie coś zdaje się na scigacz.pl.
Spróbuj coś w goglach może wpisać. Artykuł był fajny, szczególnie dla laika.

Blackdog
21.01.2013, 22:38
Leo, wiosna blisko, wpadniesz na jazdę, to ci chłopaki wszystko wytłumaczą albo w praktyce sam wypróbujesz tak jak było ze mną.

banditos
21.01.2013, 23:43
Lenor zdradzisz jaki to model Ohlinsa?

hero
23.01.2013, 10:12
1. Po pierwsze ile wazysz?
2. Po drógie jaka masz tam sprezyne? (przepisz wszystkie numerki tutaj na forum)
3. Jaki to model ? Moge domyslac sie ze to S46HR1C1S i do takiego daje ci opis

Potem poznajemy budowe:
-Na dole amora masz pokretlo do tlumienia powrotu (jak szybko amor ma wracac po ugieciu)
-Na zbiorniczku oleju masz regolacje progresji dobicia (jak "chetnie" amortyzator reaguje na nierownosci)
-Na koncu oddzielnego przewodu hydraulicznego jest pokretlo regolacji wtsepnej twardosci sprezyny

Nastepnie:
- Ustawiasz Obydwa pokretla na (-) , czuli krecisz maksymalne w lewo
- Potem na maxa w prawo (+) liczac klikniecia (jak ich nie masz to cos spierdzielone)