View Full Version : Kierunkowskazy z opóźnieniem
Nie wiem czy się coś wyeksploatowało, czy to nadchodząca zima, ake po pstryknięciu kierunkiem w lewo zaczyna mrugać dopiero po 2-3 sekundach.
Zastało się coś czy jak?
Psikać jakiś siuwax, wyczyścić..,,
Miał ktoś taki problem może i sobie poradził?
Help
Nie wiem czy się coś wyeksploatowało, czy to nadchodząca zima, ake po pstryknięciu kierunkiem w lewo zaczyna mrugać dopiero po 2-3 sekundach.
Zastało się coś czy jak?
Psikać jakiś siuwax, wyczyścić..,,
Miał ktoś taki problem może i sobie poradził?
Help
Zima :). W trampku przeczyściłem przełącznik od kierunków i pomogło.
Ale do zimt jeszcze trochę :)
Coś między 2 a 6 jest teraz...
Nie wiem czy się coś wyeksploatowało, czy to nadchodząca zima, ake po pstryknięciu kierunkiem w lewo zaczyna mrugać dopiero po 2-3 sekundach.
Zastało się coś czy jak?
Psikać jakiś siuwax, wyczyścić..,,
Miał ktoś taki problem może i sobie poradził?
Help
Mam dokładnie to samo i też dla lewego, zeszłej zimy pomogło jak przeczyściłem styki na żarówkach kierunkowskazów. Tej zimy już nie, wiec chyba trzeba będzie rozebrać "bułę" na kierownicy.
Znam, miałem.
Trzeba rozebrać włącznik, usunąć cały stary smar/syf, zapodać nowy i będzie jak nowe.
To taka przypadłość SKS starość k..... starość :haha2:
Mam to samo.
Czyli bułę rozbieramy. Jakieś niebezpieczeństwa potencjalne? Można coś między pierwszą a drugą Tatrą spindolić?
Na czyms bialym rozbieraj. Papierze? Tam sa rozne male kawalki i moze Ci do Tatry wpasc! :haha2:
Jest jakieś foto story so pooglądania?
Jest jakieś foto story so pooglądania?
Zmień tę stopkę albo popraw się :-).
Jaro-Ino
19.11.2012, 19:36
Uważaj, żeby nie wygiąć za bardzo dwóch połówek od siebie. I żeby nie pogubić śrubek od metalowych pokrywek, które są w środku i tej sprężynki i kulki, która jest przy dźwigience od kierunków i je załącza. Znajduje się w takiej białej przesuwnej kostce. Jak to ucieknie to choćbyś litr Absyntu wypił to nie znajdziesz :D
mam to samo i chyba zabiore sie za rozbiorke. dodatkowo lewy miga 2x szybciej niz prawy, ale to juz cos innego :-/
Uważaj, żeby nie wygiąć za bardzo dwóch połówek od siebie. I żeby nie pogubić śrubek od metalowych pokrywek, które są w środku i tej sprężynki i kulki, która jest przy dźwigience od kierunków i je załącza. Znajduje się w takiej białej przesuwnej kostce. Jak to ucieknie to choćbyś litr Absyntu wypił to nie znajdziesz :D
Brzmi groźnie, może jednak najpierw spróbuje zaaplikować WD40 pod ciśnieniem. Może rozpuści stary smar i poprawi kontakt. :)
W kolegi trampku zaczeły się wieszać kierunkowskazy.
Albo nie chodzi albo zwłoka po włączeniu długa ewentualnie skleja i trzyma.
Przygotowuję mu przerywacz od malucha , ale póki co rozebrałem oryginalny.
Styki w przerywaczu nadpalone , co było powodem iskrzenia i zwłoki.
Delikatnie przeczyściłem i ustawiłem napięcie blaszek.
Kierunkowskazy zaczęły poprawnie działać.
Jaro-Ino
19.11.2012, 19:59
mam to samo i chyba zabiore sie za rozbiorke. dodatkowo lewy miga 2x szybciej niz prawy, ale to juz cos innego :-/
Jeśli lewy mruga 2 razy częściej to najprawdopodobniej masz przepaloną jedną żarówke :P
Jeśli lewy mruga 2 razy częściej to najprawdopodobniej masz przepaloną jedną żarówke :P
sam bym nie wpadl na to, sprawdze jutro. dzieki!
Jeśli lewy mruga 2 razy częściej to najprawdopodobniej masz przepaloną jedną żarówke :P
A jeśli nie mruga wcale to najprawdopodobniej masz przepalone obie :D
Jaro-Ino
19.11.2012, 22:12
Ot i wszystko w sprawie elektryki :P
Tu jest mega zarąbisty foto przewodnik do czyszczenia przełącznika
http://forum.transalpclub.pl/viewtopic.php?f=105&t=4527&hilit=boloboy
gdyby nie on prawdopodobnie bym jeździł sygnalizując skręty ręcoma bo bym dziadostwa nie umiał złożyć do kupy.
Miras Sc
19.11.2012, 23:47
Rolo, coś ten link nie działa.
powinno być tak:
http://forum.transalpclub.pl/viewtopic.php?f=105&t=4527&hilit=boloboy
Przez tą waszą pomic cała robota zajmie mi czas 1 tatrya nie 2... :)
Dzięki
---------------------------
Zrobione. Wyszło 3/4 tatry... Resztę spiłem szukając dziurki w kierownicy aby buła dobrze się spasowała :). Trochę mnie zaskoczyła, ale nie trzeba się zastanawiać czy ustawić ją wyżej czy niżej. Można założyć tylko w w jednej pozycji. Korzystając z pobytu w garażu AT dostała zimowt outfit: mufki i wysoką szybe :).
Dzięki.
Zrobione. Wyszło 3/4 tatry... Resztę spiłem szukając dziurki w kierownicy aby buła dobrze się spasowała :). Trochę mnie zaskoczyła, ale nie trzeba się zastanawiać czy ustawić ją wyżej czy niżej. Można założyć tylko w w jednej pozycji. Korzystając z pobytu w garażu AT dostała zimowt outfit: mufki i wysoką szybe :).
Dzięki.
Czyli mówisz, że trudno coś zepsuć przy tej okazji? :) W takim razie muszę się za to zabrać.
Może warto coś dodać na temat zastosowanego smaru?
Ja zapakowałem na bazie sylikowu i jakoś "za lekko" to działa.
Może jakiś wodoodporny powinien być? Albo może ktoś jakiś konkret z manuala zapodać?
Ja miałem opóźnienia w kierunkowskazach, wymieniłem aku i działają dobrze.Nic nie rozbierałem i nic nie czyściłem.
vBulletin v3.8.4, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.