PDA

View Full Version : Gaśnie po odpaleniu


mihoo
05.11.2012, 21:38
Witam,
mam taki przypadek po odpaleniu na ssaniu moto jest na wysokich obrotach po ok 1-3 minutach schodzi sama na wolne obroty, wtedy czasami gaśnie lub zostaje na wolnych obrotach. Ssanie jest cały czas zaciągnięte na max. Jak zgaśnie odpalam jeszcze raz i wtedy jest wszystko ok.

Pozdrawiam

Gawień
05.11.2012, 21:40
Mi też często po włączeniu ssania jest chwile na wysokich obrotach a zaraz później spada do 1400-1500, ale raczej nie gaśnie... Przynajmniej nie pamiętam .
Ja zwalam to na połamane te plastikowe króćce od ssania , ale nie mam pojęcia czy to na pewno to :o

mihoo
05.11.2012, 21:43
Problem w tym że jak odpalę jadę i po ok 1-3 minuty zaczyna się dusić aż w końcu gaśnie:(

Fizolof
05.11.2012, 21:55
Jeździsz na ssaniu? Może po prostu go zalewasz...

mihoo
05.11.2012, 22:13
Jeździsz na ssaniu? Może po prostu go zalewasz...

Jak odpalę to wsiadam i jadę, nie czekam aż będę mógł wyłączyć sanie i dopiero jechać. Zresztą taki sam efekt jak odpalę na saniu i zostawiam na 1-3 minuty schodzi z obrotów i gasnie nie ma znaczenia czy moto stoi czy jedzie

Włóczykij
05.11.2012, 23:41
Jak odpalę to wsiadam i jadę, nie czekam aż będę mógł wyłączyć sanie i dopiero jechać. Zresztą taki sam efekt jak odpalę na saniu i zostawiam na 1-3 minuty schodzi z obrotów i gasnie nie ma znaczenia czy moto stoi czy jedzie
Daj jej chwilę pochodzić i się rozgrzać... a na pewno Ci nie zgaśnie

Jaro-Ino
06.11.2012, 00:13
Ja jeśli musze jechać od razu po odpaleniu to wyłączam ssanie i przez pierwsze 2-3 minuty podtrzymuje obroty gazem jeśli musze się zatrzymać. Znaczy się tak robiłem w TA i AT, bo ST trzyma 900 obrotów jak wyłącze ssanie po 10 sekundach :)

Fizolof
06.11.2012, 04:36
Ja robię dokładnie tak jak Jaro, zresztą u mnie w TA i tak od drgań ssanie same się wyłączy gdy tylko ruszę więc nie muszę pamiętać:D.

mihoo
06.11.2012, 19:19
to inaczej czy macie tak, że jak odpalacie i trzymacie na ssaniu to po paru minutach silnik sam schodzi na wolne obroty pomimo że ssanie jest wyciągniante na max?

pozdro

Jaro-Ino
06.11.2012, 19:24
Tak, bo jak silnik się rozgrzewa to zaczyna go zalewać zbyt bogata mieszanka i wtedy go dławi.

Kazmir
06.11.2012, 22:08
Może tez być problem z przepływem paliwa. Przymulony kranik paliwa, przewody, odpowietrzenie zbiornika, czy filtr.

Scorpi
07.11.2012, 09:34
na rozgrzanym silniku i właczonym ssaniu przy odpowiednio wyregulowanym sprzecie normalnym zjawiskiem jest gasniecie silnika z powodu zalania. NAjlepiej jest uzywac ssania tylko do odpalenia i zdejmować go o tryle by tylko silnik dał rade samodzielnie chodzić. Jesli jedziemy od razu to bez pałowania do czasu rozgrzania silnika bez ssania podtrzymując obroty gazem by silnik nie zgasł. Ja tak robie dlatego ze jesli motocykl chodzi długo na ssaniu czyli ma przymkniete powietrze i pompuje duzo paliwa do cylindrów któe jeszcze nie sa odpowiednio rozgrzane a wiec i nie uszczelnione na pierscieniach , bardzo prawdopodobnym jest zjawisko przedostawania sie paliwa do oleju poprzez pierscienie co bardzo osłabia własciwosci smarujące oleju oraz podnosi jego stan. Dobrze wyregulowany silnik na zimnym powinien odpalać na ssaniu a na ciepłym na ssaniu powinien gasnąc. Jezeli jest innaczej to znaczy ze mamy zubozoną lub za bogata mieszanke paliwowo powietrzną.

mihoo
07.11.2012, 20:28
zrobiłem w/g waszych wzkazówek
ssanie do odpalenia ok 15 s. wyłączam ssanie moto działa normalnie na wolnych obrotach.Po minucie po działaniu bez ssaia ruszam. Jadę i po ok 1-2 miniuty silnik słabnie pali jakby na jeden gar,duśi się,strzela i gasnie. Odrazu odpalam i moto działa normalnie można jeżdzić nic się nie dzieje. Z czym może być problem ?

Kazmir
07.11.2012, 21:13
Dawno wymieniałeś świece zapłonowe? Zobacz jak wyglądają?

mihoo
07.11.2012, 23:21
Dawno wymieniałeś świece zapłonowe? Zobacz jak wyglądają?
moto mam dwa tygodnie, zabierając się do sprawdzenia okazało się że nie mam klucza do świec :(

mihoo
18.11.2012, 12:01
szukając przyczyny sprawdziłem pompę. Tak wygląda więc styki do wymiany

http://94.141.130.54/at/3.jpg

http://94.141.130.54/at/5.jpg


mam pompę od SuperTenery, gdzie znajdę schemat jak ją podączyć.

pozdrawiam

Jaro-Ino
18.11.2012, 12:53
Po prostu musisz przewód od podciśnienie podłączyć do cylindra i tyle. Przewody paliwowe tak samo jak w elektrycznej.

mihoo
18.11.2012, 20:17
mam podłączony scottoiler czy jest jeszcze inne miejscie gdzie mogę się podłaczyć

pozdro

Misza
18.11.2012, 20:21
Możesz zrobić trójnik bądź podłączyć się po drugiej stronie

mihoo
19.11.2012, 19:35
a możecie podać gdzie nabyć taki mosiężny grzybek do wkręcenia z drugiej strony pod przewód do pompy?

http://africatwin.com.pl/attachment.php?attachmentid=262

Jaro-Ino
19.11.2012, 20:00
W Larssonie jest jako "redukcja M5 X 0,8"

mihoo
26.11.2012, 17:50
Po wymianie styków moto cyka jak należy.