View Full Version : Nowy KTM Adventure 1190
Blazimir
07.09.2012, 17:11
Wpadlo mi przed chwila miedzy oczy, wiec sie dziele: http://motormania.com.pl/newsy/nowosci-rynkowe/ktm-adventure-1190-2013-wyjechal-na-drogi/
No i sam nie wiem...zobaczymy jakie beda nastepne relacje. Chyba zbyt wczesnie jeszcze, aby oceniac w innych kategoriach anizeli estetyczne.
Brzydal:Thumbs_Down::Thumbs_Down:
Litra mało kto oganiał . Jeśli ktoś z Was miał okazje pogadać z ludźmi pracującymi w dziale posranych pomysłów kata to wie ..... Według nich do jazdy w terenie służy singiel i trudno się z nimi nie zgodzić , V-ka to turystyka , myślę że ten argument tłumaczy zwiększoną pojemność , kształt i rozmiar rury wydechowej , brak osłony silnika i inne brakujące graty do jazdy off , a to że na folderach reklamowych ex zawodnik wywija dupą na szutrach ni jak się ma do zwykłego śmiertelnika w praktyce .
Jazda w terenie staje się praktycznie nie możliwa , wszędzie , to po co i komu motocykle enduro w tych dziwnych czasach
Trzymajcie przykryte w garażach swoje Africi , bo za jakiś czas pozostanie tylko wspomnienie po tym co kiedyś nadawało sie do jazdy po krzaczorach :haha2:.
Cibor klv
07.09.2012, 18:50
Why... KTM Whyyyy???
A co Cibor? Łyknąłbyś gdyby była bardziej off? :D
Enduro ? :haha2:
turystyk po prostu
w całej tej brzydocie widzę jedną fajną.rzecz.... motocykl o pojemności 1200 cm i 150 km na kółkach szprychowych, a jednak gotowy do jazdy z pełnym bakiem waży tylko 230kg.
Panowie z Yamahy.... da się ? DA! :D
Brzydki jest to fakt ale i tak ładniejszy niz plastikowy poprzednik
Brzydki jest to fakt ale i tak ładniejszy niz plastikowy poprzednik
noo to teraz to poleciałeś..... już prawie Cię nienawidzę! :D heheh
nooo, dobre plastiki nie są złe !!!!! :dizzy::dizzy::dizzy:
Why... KTM Whyyyy???
Just for money :D
Ale nie ma wału :D a więc inaczej niż GS i klony. Ale po co to komu a
Jak jest 9xx?
I nie zapominajmy , że cena będzie również słuszna co do pojemności:dizzy:
wieć i tak przy AT zostaniemy :haha2:
Fajny, kat idzie w dobra stronę. Walory turystyczne na pewno na tym zyskają. W teren jak ktoś się uprze też pojedzie a dzięki zmiennym mapom może łatwiej ogarnąć niż 9xx. To czy jest płyta pod silnik czy nie nic nie znaczy ponieważ nie jest to model produkcyjny, nie znamy wyposażenia ostatecznego.
Zresztą łatwiej dorobić osłonę niz wymienić zawieszenie :p
Kat w tym roku w niemczech odnotował około (z pamięci) 30 % wzrost sprzedaży doganiając Yamahę. I dobrze!
w nowym "Motocykl"u jest test tego kata :) Ciekawie się zapowiada , i ta waga przy 150KM:o
Dobrze że Afryka jest najlepszym i najpiękniejszym motocyklem na ziemi :at:;) bo inaczej bym się zakochał :dizzy:
Pozdro!
A ja czekam na ten model z niecierpliwością. Niech się tylko pojawią testówki, to zobaczę, czy podejdzie mi bardziej od 990 :P
Cibor klv
22.09.2012, 17:03
Nie wiem, czy cokolwiek będzie w stanie przebić 990, to motocykl niemal doskonały (no może mu trochę brakuje do niezawodności Hondy). Ale żaden inny motocykl nie godził tak dobrze walorów motocykla turystycznego i enduro. Nie ma bardziej uniwersalnego motocykla na rynku. A nowy cóż, poszli w tą stronę gdzie już od jakiegoś czasu jest dość tłoczno. Motocykl raczej turystyczny z potężnym silnikiem i mocą, co na pewno odbije się negatywnie na jego możliwościach dziczenia w terenie, a w jakimś stopniu poprawi maniery na asfalcie..no ale cóż, pewnie wyliczenia marketingowców i księgowych wykazały, że tędy właśnie droga. W sumie i tak mi to wszystko jedno, bo i tak nie natrzepię 50 tysi na motocykl hehe...
Cześć,
Trochę więcej o nowym ADV
KLIK 1 (http://www.advrider.com/forums/showpost.php?p=19955594&postcount=1565) KLIK 2 (http://www.advrider.com/forums/showpost.php?p=19955635&postcount=1566) KLIK 3 (http://www.advrider.com/forums/showpost.php?p=19955663&postcount=1567) KLIK 4 (http://www.advrider.com/forums/showpost.php?p=19955699&postcount=1568)
Zapowiada się fajne moto. Może nawet godny następca.
Pozdrowienia,
D
spider2you
02.11.2012, 22:17
A widzieliście ceny?
13000 funciaków, to dla Angoli jest 13-cie tysięcy, przy średniej 2 tysie miesięcznie, cena bardzo normalna, dla nas......ponad 60 tysięcy - ładna różnica.....
Dlatego na zachodzie zmienia się sprzęty często, bo ludzików na to stać - tak po prostu.
nieprosty
03.11.2012, 01:35
A widzieliście ceny?
13000 funciaków, to dla Angoli jest 13-cie tysięcy, przy średniej 2 tysie miesięcznie, cena bardzo normalna, dla nas......ponad 60 tysięcy - ładna różnica.....
Dlatego na zachodzie zmienia się sprzęty często, bo ludzików na to stać - tak po prostu.
Jak Ci źle to się przeprowadź, zobaczysz jak jest fajnie. ;)
Nie twierdzę, że na zachodzie nie jest lepiej, ale do ideału też daleko.
Weź poprawkę na to, że z tego 2000 miesięcznie za mieszkanie płaci się dwa razy więcej niż w Polsce. Pomijam inne koszta.
Vertus72
03.11.2012, 07:34
Pewnie i masz rację,tyle że dla niego to 6.5 pensji,a u nas zakładając średnią. krajową. 3.5 tysia to bezmała 18i tu różnice widać.
Jak Ci źle to się przeprowadź, zobaczysz jak jest fajnie. ;)
Nie twierdzę, że na zachodzie nie jest lepiej, ale do ideału też daleko.
Weź poprawkę na to, że z tego 2000 miesięcznie za mieszkanie płaci się dwa razy więcej niż w Polsce. Pomijam inne koszta.
Wreszcie ktos mowi normalnie ;).Zawsze mozna dorobic na truskawkach,borowkach i ogorkach.Nie trzeba wtedy rezygnowac,z krakowskiej suchej i szczuplych dziewczyn w Galerii Dominikanskiej :D.
wasilczuk
03.11.2012, 10:31
Wg mnie sprawa ma się tak. Mieli już silnik z wyścigowego kaszalota RC8. Na rynku turystycznym chcieli podgonić Wiadro, Tenerę i Gejesa to wsadzili ten piec w ramę pseudoenduro turystyka i tak powstał hit sezonu.
Cibor klv
03.11.2012, 10:54
Tak czy siak KTM jest nadal najbardziej zorientowany na offroad spośród tych wszystkich klocków co mają adwenczer tourer w nazwie. 21 cali z przodu i 18 z tyłu i 1,2 litra ...to jedyny taki motocykl na rynku :) No i fajne jest, też to że wszelkie wodotryski, jak ABS, kontrola trakcji mogą być konfigurowane i całkowicie wyłączane, jeśli dobrze zrozumiałem, to ABS może działaś tylko na przednie koło, co pozwala na blokowanie tyłu podczas jazdy offem. Fajny tylny wahacz i kurde w sumie fajnie zapowiada się ten motong. Szkoda tylko , że jedyne co mogę zrobić to zwalić gruchę oglądając tego typu pornosy... (chociaż i tak 990 bardziej mi się podoba)
e9WKXj3pBjw
MOTOMYSZA
03.11.2012, 13:13
Nie podoba mi się ten KTM i już!
Jeszcze mniej ęduro w ęduro, i ten przód jak w Kawasuki jakimś, albo Suzaki... eee brzydal -jak DiCaprio.
Ale jak wypuścili w 2003 950 ADV to łoboże jak mie się nie podobał!!! Taki futurystyczny, kańciasty, jedno światło z przodu zamiast dwóch porządnych jak przystało na prawdziwe enduro o rodowodzie RALLY, i to wszystko takie błeee!!!
Ale z czasem się w nim zakochałem i dla mnie jest THE BESTciak i nie chcę żadnego innego jeszcze nowszego wynalazka.
Cholera z tą nowoczesnością, niech to szlag!!!!!!!! :)
ps czy to oznaki starości, że wkurza mnie nowe?:)
Osobiscie to RC8 bardzo mi sie podoba,zwlaszcza ostatnie modele.Napewno wolalbym go wybrac niz jakis japonski chlam,gdzie model od modelu odroznisz tylko po znaczku.RC8 byl wyjatkowy i niepowtarzalny,bardzo zadki na ulicach.Ale prawda jest,ze niebardzo widze sens wkladania jego silnika do czegos co w nazwie ma ADV(nie mylic z ENDURO)Dlatego tym bardziej ciekawy jestem tego modelu.Napewno nie bedzie on nastepca 990,wiec nie widze wiekszego sensu zeby go z nim porownywac.Za to wreszcie bedzie mozna porownac KTM do BMW GS
Piękny. Wystarczy zmienić tłumik (trochę razi) na mniejszy okrągły i motur po prostu bajka. No może jeszcze jakiś przedni błotnik. Dobrze, że choć jest jedna firma na świecie co coś myśli ". Linia piękna. Koła 21x18. Waga jak na 1200 zarąbista, tylko cena...... Czemu nie mogę trafić w Totka:mur::mur::mur:;)
Czemu nie mogę trafić w Totka:mur::mur::mur:;)
Ci co mają mniej kasy bywają bogatsi w co innego :)
Ale Kazmir jest juz bogaty,on chce tylko trafic w totka,zeby kupic tego KaTa :lol8:
Jesteśmy biedni ale szcześliwi :D
Ale niestety te nowoczesny motorki nie dożyją czasów takich jak Afryczki, które tak chętnie z zachodu do Nas używane docierają w przystępnej dla nas kasie
Dla kogo przystepna,dla tego przystepna.Czesto sie tu czyta,jakie to te Afryki drogie ;)
Mogliby zrobic jeszcze KTM 1190 Super Enduro, to bylaby maszyna!
Teraz KTM ma juz konkurenta dla GS12.Sensownym ruchem firmy byloby zrobic konkurenta dla coraz lepiej sprzedajacej sie 800-tki.Mysle,ze predzej firma zrezygnuje z 690,zastepujac ja czyms wiekszym,niz konstruowanie SE.
Mimo wszystko po cichutku licze na to, ze ktos w KTM rozwaza nowe SE.
Skoro jezdza takie przegiecia jak GoldWing, Hayabusa, to czemu nie nowe Super Enduro?
Nowy Adventure 800 na pewno bylyby sensownym posunieciem, ale to tylko kolejne moto w segmencie F800 GS, Tiger 800 XC. Nudy..
Jesteśmy biedni ale szcześliwi :D
Ale niestety te nowoczesny motorki nie dożyją czasów takich jak Afryczki, które tak chętnie z zachodu do Nas używane docierają w przystępnej dla nas kasie
Racja! Lepiej mieć podciwą afrę niż chować się przed bombami, lub straciś życie przez huragan Sandy.
kiedys długie lata marzylem o At to dlaczego by nie kupić takiego KTM ? kiedys:)
Jesteśmy biedni ale szcześliwi :D
Ale niestety te nowoczesny motorki nie dożyją czasów takich jak Afryczki, które tak chętnie z zachodu do Nas używane docierają w przystępnej dla nas kasie
I o to chodzi niech sprzedają Afryki i uciekają na nowoczesne sprzęty, a za 10 lat my nadal na starych Afrykach ciągle jeżdżących nawet 34 lata a o tych nowoczesnych zdążą już zapomnieć :D
Ano poczekamy zobaczymy:D
Ano poczekamy! Nie zgarnąłem kumulacji:(
Ruszyly testy.Joe dostal juz swoja zabawke
http://www10.pic-upload.de/14.11.12/jpuouqsmy6i.jpg
Wizualnie dużo bardziej podoba mi się 990:o Tutaj ten dziób jakiś dziwny:vis:
Tutaj ten dziób jakiś dziwny:vis:
Inspiruje się GSem:haha2:
Wizualnie dużo bardziej podoba mi się 990:o Tutaj ten dziób jakiś dziwny:vis:
Mi się podoba ta czasza, dziób wg. mnie ma raczej BMW family. Ale to już chyba taki trend designerów żeby coś pokombinować. Jako użytkownik m.in. starych TA i AT do łba by mi nie przyszło że będę miał dziwnego TA700, kwestia przyzwyczajenia...choć to też już w pewnym sensie legenda od chwili zaprzestania produkcji.
Trzymając się stylówy Kata, ma ją również zapierdalacz który wejdzie zapewne z końcem przyszłego roku o 100cm większy od największego Adventure o nazwie 1290 Super Duke R:
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=6h1e9oulMd8
Pierwszy Adventure juz podrozuje po Etiopii :Sarcastic:
http://www7.pic-upload.de/22.11.12/bexj4xonbwq5.jpg
A minę masz kwaśną bo nie pod Twoją dupą? ;)
Coraz mniej mi się podoba. No chyba że tylko z wygladu jest mniej pancerny.
Nie,czemu..:D,choc chetnie bym tam pojechal.Mnie tez wizuanie nie zachwyca,ale jakby mi go ktos dam to bym sie cieszyl :p
vBulletin v3.8.4, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.