PDA

View Full Version : 7w1 elektryczny kresz


Andrzej
29.06.2012, 15:09
Dzien dobry, na dzien dobry przy zmianie z 1 na 2 padly na raz.


Kierunki
Tripmaster
Obrotomierz
Tylne swiatlo + stop
Kontrolka oleju
Czujnik lub kontrolka luzu
Czujnik lub kontrolka stopki


:dizzy:

Do towrzystwa dołączył guru całej operacji - bezpiecznik 15ka.

A wiec jadę w garaż kminić ocb, szukac zwarcia itd. jak ktoś to już przerabiał niechże będzie łaskaw poinstruować ocb:)

Andrzej pozdrawia:)

Bartasso
29.06.2012, 15:27
przekaźnik?

Andrzej
29.06.2012, 15:28
A który kolego?

Bartasso
29.06.2012, 16:00
przy glównym bezpieczniku pod lewym boczkiem:)

RAFWRO
29.06.2012, 16:19
A nie odłączyła Ci się/ urwała klema od Aku, główna masa, ?

Andrzej
29.06.2012, 20:46
Klemy ok.

Przerywacz kierunkowskazów jest winowajcą ! :mad:

Shooter
29.06.2012, 21:25
A kable przy glowce ramy cale?

Nomad
01.07.2012, 17:04
Witam, mam awarie zasilania. 2 razy zanikł prąd ale po chwili wrócił a potem wysiadło i nie ma wcale. Nie znam się za na prądach wcale nie wiem gdzie szukać przyczyny :mur:http:

Reinchardt
01.07.2012, 23:35
Kolego Nomad większość kostek elektrycznych masz pod boczkami i bakiem. Zdejmij bak i sprawdź stan ich połączeń. W afryce największe problemy z prądem wynikają z przepalonej kostki regulatora napięcia (pod lewym boczkiem beczułkowata kostka) oraz z przepalonego styku przekaźnika rozrusznika (ten sam boczek). Porozpinaj wszystko, posprawdzaj, zakonserwuj, być może, że problem wynika z tego co wyżej napisałem. Powodzenia :)

Andrzej
02.07.2012, 02:06
Mam podobnie jak Nomad, wlasnie wrocilismy z Wielunia, ostatnie km bez pradu u mnie w czarnej. Kolega Żuczek zdaje sie ze zna przyczyny i podjal sie pomocy w ich usunieciu. Dopytam go co i dlaczego i dam znac! Pzdr

RAFWRO
02.07.2012, 10:09
Nomad, Andrzej,
Proponuję przeczytać obszarny wątek o afri-elektrce. http://africatwin.com.pl/showthread.php?t=1081
Do tego zapraszam do Afripedii (górny pasek menu)
Z dużym prawdopodobieństwem znajdziecie tam przyczynę. Z pewnością dowiecie się gdzie zajrzeć.
Nie ma sensu tworzyć nowego wątku o tym samym.
Powodzenia

Andrzej
12.07.2012, 09:59
kolega Żuk odkrył iż wadą ukrytą jest przetarty kabel gdzieś pod zegarami. Spowodowane to było nie zamontowaną na sztywno konsolą, która w miarę mikroruchów, wyprodukowała mikroprzetarcie czego efektem było mikro wręcz ato zwarcie. Usunął, zafiksował, jest git. Tomek i Afra :D

Reinchardt
12.07.2012, 18:52
mimo wszystko zajrzyj do opisywanych połączeń i zainwestuj pare zł w voltomierz.

żuczek
13.07.2012, 09:05
wszystkie połączenia sprawdzone wyczyszczone i poprawione ,regiel polutowany na sztywno :D więc już nie musi ;) tylko voltomierz by się przydał.