PDA

View Full Version : Mile na kilometry czyli Anglik w Polsce


JarekAT
16.08.2008, 17:13
Ma ktoś doświadczenie z tym tematem?? Jest możliwość doprowadzenia tego do porządku co by wiedzieć o normalnych wskazaniach prędkościomierza i tripmastera??

7Greg
16.08.2008, 17:33
Chodzi Ci o przeróbkę motocykla czy przeliczanie w głowie ??

Jeżeli to drugie to http://kalkulator.jednostek.pl/predkosci

JarekAT
16.08.2008, 17:40
Chodzi o przeróbke

ramires
16.08.2008, 18:28
Przeróbka TRIP-a jest w afripedii nie mniej jest ona tylko połowiczna, bowiem Trip zaczyna się wieszać. Co do licznika to ... wymiana samej tarczy załatwi problem.

..... maskownica jest, wycinane laserem więc dokładność i prezyzja jest tiptop.

mogą być białe albo zadrukowane wg uznania, można nawet zdjęcie tam umieścić :D tylko po co, bo stanie się nieczytelne.

Druk i cięcie kompletu nie powinno być droższe niż 15zł. Obadam sprawe, zwymiaruję i dam znać.

ale uprzedzam, od wrzesnia pewnie będą prototypy.
Druk na folii PET (0.33mm) powinno wystarczyć, w razie czego doklei się od spodu zwykłą, grubszą folię.
Sama folia PET jest biała, może by tak białe zegarki? :D

JarekAT
09.03.2010, 19:53
pytanie do tych co przerabiali tripa i lutowali oporniczki

czy w dobre miejsca wlutowano?? - zaznaczone na czerwono
co do pola "mile" nie mam wątpliwości
co do "SPD" już tak bo tam gęściej było

Trafiłem czy nie??

http://img411.imageshack.us/img411/1651/tripq.gif (http://img411.imageshack.us/img411/1651/tripq.gif)

zdjęcie wykorzystane ze strony Puffa

Dubel
09.03.2010, 20:02
Dobrze zlutowałeś :)
Tylko na stronie Puffa było napisane że powinien byc opornik 1000 om a koleś co mi to robił (starszy fachowiec od cb radia i sprzętu car audio po analizie płytki stwierdził że powinno być 10 000 om (sdm104 o ile dobrze pamiętam)

JarekAT
09.03.2010, 20:56
no to jutro montuję i mam nadzieję nie będzie fajerwerków ;)
dzięki

lazyjack
10.03.2010, 09:24
u mnie wyglondało to tak ,że wylutowałem opornik z "mil" a wlutowałem ten sam w "SPD' i wszystko super chodzi,nic się ne wiesza.

mrdracul
12.03.2010, 12:44
pytanie do tych co przerabiali tripa i lutowali oporniczki

czy w dobre miejsca wlutowano?? - zaznaczone na czerwono
co do pola "mile" nie mam wątpliwości
co do "SPD" już tak bo tam gęściej było

Trafiłem czy nie??

http://img411.imageshack.us/img411/1651/tripq.gif (http://img411.imageshack.us/img411/1651/tripq.gif)

zdjęcie wykorzystane ze strony Puffa

Przerabiałem swój trip z mil na km. Wystarczy, że ten rezystor z miejsca "mile" przelutujesz do "SPD" i masz wszystko w km i dodatkowo prędkościomierz.

R2D2
13.03.2010, 00:03
Rezystor 10Kom w obudowie 1206 SMD.
Jak koledzy piszą wylutować z MILE i będą KM
Jak wlutujesz rezystor w SPD to będziesz miał dodatkowo włączoną opcję prędkościomierza.

JarekAT
13.03.2010, 19:29
z mile tylko wylutować?? znaczy zostawić puste pole??

Dubel
13.03.2010, 19:34
z mile tylko wylutować?? znaczy zostawić puste pole??
Tak zostaw puste pole bo w europejskich (w mojej) mam puste miejsce:D

Brzozrider
25.05.2010, 14:51
Ja byłbym zainteresowany taką tarczą zegarową do afryki w km/h bo mój motocykl to Anglik w Polsce... Robi to ktoś??
Pozdro

Mroczeq
18.04.2014, 12:52
Tez chciał bym się dowiedzieć gdzie taką tarcze można qpic

Tymon
18.04.2014, 13:10
http://africatwin.com.pl/showthread.php?t=20736

maho
23.04.2014, 06:59
Ja mam sprawny licznik oryginalny za 50 -zeta do oddania. Info na priva.