View Full Version : Nie dobija przełącznik swiateł
Tak jak w temacie, po przełączeniu świateł na drogowe wciskam na mijania i kicha, przełączniczek nie przełącza. Jest cały czas wciśnięty. Przyciskam go parędziesiąt razy i po którymś tam razie odskakuje.
I teraz pytania
Czy komuś się takie cosik przytrafiło?
Czy rozebrać i smarować (wyczyścić)
Czy kupić cały zestaw (kierunki, światła no i ten PRZEŁĄCZNIK)
Prawdopodobnie powinien pasować od Transalpa (gdyby był problem)
najpierw go rozbierz i przeczysc, duze prawdopodobienstwo ze jest zasyfiony
banditos
15.04.2012, 22:56
Piotr nie zapomnij o fotach dla potomnych;)
Dzięki
Banditos dobrze, że przypomniałeś ;) muszę tylko o tym pamiętać.
Miałem to samo. Pomogło WD40.
tylko uwazaj na jego czesci-zebys nie musial ich szukac
Spróbuje delikatnie na początku, odkręcę od kierownicy, popsikam WD i zobaczę co się będzie działo. Następnym etapem będzie rozbieranie. A jak te małe części mnie bardzo przerażą to będę jeździł tylko na światłach mijania :)
O ile dobrze pamietam to ja nawet tego nie rozkrecałem. Wpisikalem WD40 z rurki w szczelinke przy czerwonym guziku, ponaciskalem. Jak sie rozeszło w srodku zaczeło odbijać.
Może to jest jakaś metoda, ale zdaje się, że mój mechanik już tak działał, muszę go zapytać (o ile będzie pamiętał)
Też to miałem, coś tam się blokowało, rozbierz przeczyść i powinno być git, rozbieranie to nic strasznego :) (chociaż faktycznie coś wyskakuje z tego co pamiętam, więc uważaj)
banditos
15.04.2012, 23:50
Olek a pamietasz jak to rozebrales?
U mnie bezinwazyjnie WD 40 pomoglo, ale fajnie wiedziec co tam w srodku siedzi;)
Rozbiórka to moment. Tylko ta, chyba jedyna, ale za to strasznie ruchliwa część to sprężynka. Kiedyś rozebrałem ten włącznik na parkingu o podłożu kamienistym. No i następna sprężynka była od zapalniczki :haha2:
O dziwo - idealnie pasowała. A samo zacinanie = brud + stary, twardy smar. Wystarczy dobrze wyczyścić i z czuciem przesmarować.
Tylko uwaga na sprężynkę :D
Tylko uwaga na sprężynkę! Nie naprawiać na trawiastym podłożu:oldman: wiem co pisze, 1,5 godz szukania i jest:) Najpierw było WD40 i kompresor, pomagało ale czyszczenie jest najlepsze.
U mnie wystarczyło rozkręcić i skręcić :) Co ciekawe problem pojawił się właśnie po wcześniejszym rozkręceniu i skręceniu. Coś się musiało przestawić nieco po prostu
Na razie pogoda we Wrocku nie rozkręcliwa była, więc zabawe zostawie na przyszły tydzień.
Tymczasem któryś z kolegów pytał co w środku siedzi, to może się przyda bo znalazłem takie coś:
http://lh6.ggpht.com/_SMY9bM8kBmU/S-h6akurqRI/AAAAAAAAATk/zb2pCOcwCZQ/s640/przel01.jpg
http://lh4.ggpht.com/_SMY9bM8kBmU/S-h6a_vwxPI/AAAAAAAAATo/6ng80keaoIE/s640/przel02.jpg
http://lh4.ggpht.com/_SMY9bM8kBmU/S-h6a7FgPBI/AAAAAAAAATs/jn0oUSg3rCA/s640/przel03.jpg
http://lh5.ggpht.com/_SMY9bM8kBmU/S-h6a1HFgTI/AAAAAAAAATw/6PxdK5I8s5w/s640/przel04.jpg
http://lh3.ggpht.com/_SMY9bM8kBmU/S-h6bD1Gd8I/AAAAAAAAAT0/Aj1ASUDkRzY/s640/przel05.jpg
U mnie jest podobnie, tylko dzieje się tak, że z drogowych na mijania trzeba kliknąć 2 razy. Jakoś się przyzwyczaiłem i to olewam, ale żeby wogóle nie chciało iść..:)
Można by śmigać cały czas na drogowych, może kierowcy w samochodach by mnie zauważali, ale sam jak jeżdżę puszką to denerwuje mnie to, że ktoś pomyka na długich.
Po za tym jak jest to ma działać ;)
czeka mnie to samo, wd już przestał pomagać...
na zdjęciach strasznie to nie wygląda ;)
To coś co w środku siedzi co pokazałeś to od kierunków. Warto przy okazji przeczyścić tam styki bo lubi przestawać działać, a w ruchu ulicznym słabo nie mieć kierunków. Operacja na 20 minut.
Na nieodbijające długie u mnie też wystarczyło WD40.
a w ruchu ulicznym słabo nie mieć kierunków. Operacja na 20 minut.
To tylko kwestia tempa poruszania się , jak szybko to i kierunkowskaz nie zdąży :)
Ale jak u ciebie to trawa 20 minut to faktycznie kierunkowskaz potrzebny ;)
...krepujące jest skręcanie w lewo bez kierunków, gdy w obie strony gęsto od szybko poruszających się ton metalu. Jakoś bezpieczniej się czuję gdy puszki wiedzą co chce zrobić :P nawet jeśli nie trwa to dak długo :D
naomi_dahmer
17.04.2012, 17:00
Heh, moje rozbieranie tego przełącznika skończyło się tym, że mam go w szufladzie, a zamontowałem taki od skuterka za 10zł. :)
Jakby ktoś potrzebował czegoś ze środka - służę.
Ja podobnie jak / panzer / psiknąłem WD40, kilka razy poprzyciskałem i działa jak nówka, bez rozbierania. Czas usunięcia usterki 5mi:Thumbs_Up:nut.
Koledzy Dziękuje za pomoc.
Obyło się bez rozkręcania, pomogło WD40 (cud panie, cud :) )
Jeszcze raz dzięki.
Tylko, że Wd rozpuszcza wszystko, czyli wyczyściło w środku ze starego smaru, ale też nie zabezpieczyło przed woda za bardzo. Po jakimś czasie mogą zaśniedzieć styki. Nie ma to jak rozebrać, wyczyścić dokładnie, posprawdzać styki i poskładać na wazelinę tech (u mnie od roku zero problemów). :Thumbs_Up:
vBulletin v3.8.4, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.