View Full Version : wymian przednich simeringów
Zebrało mi się na wymianę zębatki ale doszło też przednia zawiecha i wymianę oleju i simeringów. Wszystko było ok do momentu dopóki nie pooglądałem afripedi i wymiany oleum w przedniej zawieszeniu . Albo z moim zawieszeniem coś nie tak albo mam uboższą wersję. Jak zedrzeć osłonę simeringów? Młotek i śrubokręt i lekko podważamy czy to się odkręca?
Musisz podważyć cienkim śrubokrętem i zdjąć. Nie powinno stawiać dużego oporu. ;)
Majki dzięki poszło.:bow: Mam jeszcze pytanie natury "dzielenie włosa na czworo"
Otóż zauważyłem, iż moje lagi wystawały z półki górnej, zmierzyłem wyszło 3 mm (jest na ladze zresztą tyle frezu) na zdjęciach na forum widziałem, mocowanie lag jest równo z półką czy to ma jakieś znaczenie???
Majki dzięki poszło.:bow: Mam jeszcze pytanie natury "dzielenie włosa na czworo"
Otóż zauważyłem, iż moje lagi wystawały z półki górnej, zmierzyłem wyszło 3 mm (jest na ladze zresztą tyle frezu) na zdjęciach na forum widziałem, mocowanie lag jest równo z półką czy to ma jakieś znaczenie???
Możesz sobie zrobić 20mm "wystawania" jak masz za "wysoki" przód;), a za mało wzrostu:) Obstawiałbym jednak opcję mocowania lag na równo z półką.
Z drugiej strony podziwiam, że zauważyłeś te 3mm "gołym okiem":haha2:
Istotne jest, żeby lagi były równo w półkach ustawione. Jak jedną wysuniesz o te 3mm to druga ma być identycznie. Ja ustawiam tak, żeby wystawał tylko korek, łatwo wyrównać poziomy. ;)
To ja mam pytanie dodatkowe.
Ciekną mi uszczelniacze i chciałbym je wymienić.
Czy kiedy wyciągnę lagę z goleni, mogę przy składaniu użyć tego samego elementu nr 15?
30061
Czy opcja wydłubania uszczelniacza i płukania zawieszenia bez wyciągania lagi z goleni wchodzi w grę?
To ja mam pytanie dodatkowe.
Ciekną mi uszczelniacze i chciałbym je wymienić.
Czy kiedy wyciągnę lagę z goleni, mogę przy składaniu użyć tego samego elementu nr 15?
30061
Czy opcja wydłubania uszczelniacza i płukania zawieszenia bez wyciągania lagi z goleni wchodzi w grę?
Tak możesz użyć tego samego elementu.
Co do drugiego pytania wchodzi w grę. Tylko po co? Istnieje możliwość wydłubywania za pomocą "wydłubywacza", który to mając charakterystyczną budowę o ostrych krawędziach może być przyczyną uszkodzenia powłoki galwanicznej lagi ;). Rozbierz to będziesz wiedział co jest w środku :).
Dzięki Paluch.
To była opcja awaryjna na wypadek gdybym musiał wymieniać ten pierścień.
Wymieniałem to w poprzedniej Afryce i pamiętam, że nie było tanie i musiałem czekać ze dwa tygodnie.
Poncki, jak teflon będzie wyjechany to nie ma sensu wkładać starej panewki. Ale wszystko zobaczysz jak rozbierzesz. ;)
Kiedyś kupowałem do 04 komplet ślizgów teflonowych i wcale finansowo mnie nie zmasakrowało, a czekałem parę dni (jak zawsze ;))
Wymieniałem też w 04 bo coś tam stukało.
Problem w tym, że po wymianie nic się nie zmieniło...
Jakie są objawy pojechanych ślizgów?
Z tego co pamiętam to był koszt w granicach 300 zł za dwie lagi ale nie jestem pewien.
U mnie też nie pomogło na stukanie. :( Ślizg to ślizg, ułatwia pracę zawiasu, a teflon ma za zadanie chronić panewki i lagę. Objawem jest brak teflonu na panewce. ;)
Co do kosztów to nie pamiętam dokładnie, ale z tego co widzę na Motoriście, to panewka na lagę kosztuje 48zł, a ta którą zaznaczyłeś nie ma ceny (może być niedostępna).
vBulletin v3.8.4, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.