View Full Version : problem ze wskazaniami szybkościomierza VS obrtomierza
Dobry, nie wiem czy to jakiś bonus od Hondy czy jak to nazwac, ale o ile dobrze pamietam 100kmh osiąga przy jakiś ~4700 RPM. zdjęcie z wczoraj, pokazuje że nie wiem skąd ale u mnie sie zrobiło 500RPM mniej.
Ktoś wie o co kaman..? :confused: może tak ma byc jak sie licznik przekręci.? ;)
http://farm4.static.flickr.com/3211/2652096989_9e9ac11f52_o.jpg
U mnie przy 120km jest równo 5000 obr to przy 100km coś koło 4000 będzie
ej jak masz przy 120... 5 tys ..to raczej nie wyjdzie ci przy 100 ....4 tys, tylko ok 4500
Dobry, nie wiem czy to jakiś bonus od Hondy czy jak to nazwac, ale o ile dobrze pamietam 100kmh osiąga przy jakiś ~4700 RPM. zdjęcie z wczoraj, pokazuje że nie wiem skąd ale u mnie sie zrobiło 500RPM mniej.
Ktoś wie o co kaman..? :confused: może tak ma byc jak sie licznik przekręci.? ;)
nie wiem skąd to się bierze, ale kiedyś widziałem to u kolesia na AT z 98r. chodziła normalnie, a nawet lepiej, bo przyjemniej przy 100km/h
Liczyłeś zęby?
Sprawdziłeś rozmiary opon?
Może to ma jakiś wpływ...
bylo ok. 100 4700. 120 5500. opona ta sama od wakacji 2007 zębatki też Kazmir chyba predzej ma cos namotane
hej hej u mnie też jak dzwon 120 kmh 5000rpm, chodz nijak sie to ma do wskazań gps, ale same zegary tak pokazują -na zalecanych rozmiarach opon.
W tej materii przełożenia są ważne i rozmiar opony a ściślej obwód opony
Nie rozbierałem obrotomierza jeśli ma do kalibracji wstawioną pr-kę (taki rodzaj potencjometru) mogła się utlenić lub na którymś elemencie powstał spadek lub wzrost rezystancji to mógł się przeskalować o te 500 obr.potraktuj jakimś psiukaczem połączenia wtyczka - gniazdo przy zestawie wskaźników.
Ja mam w 04 z T63 130/80 4500 przy 100km/h. Nie wiem ile jest przy 120 bo tyle nie jeżdżę :).
PS: Dżą, czodowniku, coś wysoka temperatura jak na 100km/h... ;)
Ja mam w 04 z T63 130/80 4500 przy 100km/h. Nie wiem ile jest przy 120 bo tyle nie jeżdżę :).
PS: Dżą, czodowniku, coś wysoka temperatura jak na 100km/h... ;)
tak na zdjęciu wyglada jak bym mial zamontowany termostat nie 82C tylko z 88C. ale zdjecie robilem telefonem i wyszło ze ta wskazuwka jest pod kątem. normalnie jest na 1/4 skali przy 100wie :)
Kazmir masz nosa brachu, cos sie tam porobiło. starośc nie radosc. nawet odciecie pokazuje mi 500 rpm nizej niz przed usterką. Odcinało mi przy 8500 a teraz przy 8000 rpm. zajmę sie tym. dzięki za wskazówki :Thumbs_Up: :)
A mi odcina przy 9000. Może ja też coś mam nieteges...?
rd04 ma niby 5 koni mniej niz rd07 wiec jakos by sie rozpedzac do 185kmh musi czymś nadrabiac :p;)
Nie 5, a 2 w porywach do 3 :hello:. No chyba do Twojej na przelocie turbohiper :)
Ale mam czas to se znów przejrzę konektorki. Z drugiej strony nie wiem po co, wszystkie przy zegarach czyściłem 2 miechy temu.
Ja zauważyłem za to, że jak się dokręci na luzie do odcinki, to obroty zaczynają wariować i latają w okolicach 6000. To zapewne efekt tego, że silnik dokręca się do 9000 szybciej niż wskazówka obrotomierza, a potem odcinany zapłon powoduje to dzikie falowanie wskazówki.
Poza tym Zibiano po przesadce na RD07 powiedział, że 04 ma mocniejszy dół, a 07 trzeba wyżej kręcić. Zatem obrotomierz nie wskazuje, a oscyluje...?
Nie 5, a 2 w porywach do 3 :hello:. No chyba do Twojej na przelocie turbohiper :)
Ale mam czas to se znów przejrzę konektorki. Z drugiej strony nie wiem po co, wszystkie przy zegarach czyściłem 2 miechy temu.
Ja zauważyłem za to, że jak się dokręci na luzie do odcinki, to obroty zaczynają wariować i latają w okolicach 6000. To zapewne efekt tego, że silnik dokręca się do 9000 szybciej niż wskazówka obrotomierza, a potem odcinany zapłon powoduje to dzikie falowanie wskazówki.
Poza tym Zibiano po przesadce na RD07 powiedział, że 04 ma mocniejszy dół, a 07 trzeba wyżej kręcić. Zatem obrotomierz nie wskazuje, a oscyluje...?
Dziś widziałem że Zibiano odjechał na zgaszonym silniku w RD07a wiec to pewnie dlatego ;) mysle że AT co ma 20 000km ma tak jeszcze ciasno wszystko w środku że nie dziwie sie że rd04 co ma 80 000km zbiera sie lepiej. pokrywało by sie to z moimi obserwacjami
Wietszny, moge Ci oddac ten hiperturbo przelot. bedziem mieli po równo w takim razie.
Generalnie sprawe uważam za zamnkietą. Kazmir i Dzieju doszli że to mechanicze uszkodzenie wyskalowania prędkościomierza (zajebałem pare dni temu w kraweżnik na wysokiej dwójce (80kmh)
dzis dałem do końca na trójce i przy 8500 (jednak ;)) zobaczyłem 180kmh :dizzy: wiec wszytsko jasne. :umowa:
Kurde a ja mam 6000 obr/minete przy 120. Ktoś wsadził zębatke chyba z Ogara....:haha2:
Sprawdziłem 100km/h 4200 obr/min.
Tak czy inaczej licznik afrykanski zawyza predkosc srednio o 7km/h. sprawdzone wielokrotnie:)
vBulletin v3.8.4, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.