View Full Version : numery do AT 650
falszkie stawiam jesli ktos ustali pary numerów silnika i Vin dla Africzki 650 z okresleniem rocznika, siedze w necie juz nie wiem ile i krece sie w kółko 750 owszem jest ale o RD03 poprostu zapomniano :confused:
a to ważne jest ? numer vin jest podstawa a silnik czescia zamienna
03 była robiona na tyle krótko że co za różnica czy jest z 88 czy np 89 ?
nie znam się ale wtedy nie było winu tylko numer ramy z symbolem literowym modelu (RD03numer) ale może się mylę
http://xrv650story.eu/index.php?option=com_content&view=article&id=89&Itemid=80
czekam na flaszkę:)
a to ważne jest ? numer vin jest podstawa a silnik czescia zamienna
według mnie warto wiedzieć przed kupnem staruszka czy jest oryginalny czy składany? oferowany egzemplarz wygląd ma modelu kolekcjonerskiego i chce mieć pewność przed :umowa:
wiec sam widzisz ważne czy nie?
03 była robiona na tyle krótko że co za różnica czy jest z 88 czy np 89 ?
nie tyle o rocznik chodzi jak o komplet fabryczny Made in Japan,
Można włożyć tam na przykład 650 od TA made in Italia a to juz nie to :)
http://xrv650story.eu/index.php?option=com_content&view=article&id=89&Itemid=80
czekam na flaszkę
Witaj majo jesteś WIELKI, lecz potwierdź lub zaprzecz moje podejrzenie, załączona na stronie tabliczka pochodzi z rocznika 88, ale gdzie była sprzedana juz brakuje okreslenia marketu, z numeru mozna dopasowac go do kilku, jak uwazasz?
Poza tym brakuje tam w specyfikacji określenia ukompletowania numer silnika z numerem ramy tak jak jest w Ta. właściwie to jest dla mnie najważniejsze zeby potwierdzic czy mam do czynienia z egzemplarzem oryginalnym od poczatku :)
Dorohusk :) pg na Ukrainę, w Twoim rejonie bywają zloty mam nadzieje ze bywasz na nich wówczas flaszkę masz pewną - stawiam Mazurską księżycówkę :)
dzieki wszystkim ktorzy starali sie dotychczas pomóc moze teraz ktos rozwiaze zagadke?
w mojej trójce numery zgadzają się ze stroną podaną przez Majo i różnica pomiędzy silnikiem a ramą to 261 szt (większy jest nr silnika). Produkcja - koniec 89'.
w mojej trójce numery zgadzają się ze stroną podaną przez Majo i różnica pomiędzy silnikiem a ramą to 261 szt (większy jest nr silnika). Produkcja - koniec 89'.
z czego to wynika 261 ?? z róznicy w numeracji podanej w frame - engine (rama silnik) na dole tabeli??
ale nie wszystkie roczniki maja ta samą różnice??
wiec ten przykładowy powinien mieć jaki silinik i gdzie był sprzedany? bo wyprodukowany kazdy w Japonii?? zgadza sie??
261 wynika pewnie z tego, że masz silnik i ramę na linii produkcyjnej jako gotowe podzespoły z nadanym numerem i składasz to razem :). Jest jakies tam przesuniecie w numeracji, ale nie tyle duze żeby podejrzewać kombinację z podmianą silnika.
Kraj w którym była kupiona - Szwajcaria.
btw jak bylbys zainteresowany to moja trojka bedzie niedługo na sprzedaz ;)
mam na oku zadbana z dobrego miejsca, ale przed kupnem chce zweryfikowac czy to komplecik, dlaczego róznica to sie domyslam ale powiedz jaki numer powinien byc w tym przykladowym na stronie odanej przez maja, i gdzie został sprzedany? bo tego nie kumam za cholere?
Patrz na 1988total lub 1989total na tej stronie. Bo ponizej nie ma niestety wszystkich krajów.
vBulletin v3.8.4, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.